Meer informatie

  • U kunt zich aanmelden door te klikken op de volgende link:

    In het scherm wat u dan krijgt kunt u klikken op: Ik wil me aanmelden om MijnGezondheid.net te gaan gebruiken

    Als u hierop klikt komt u in een invulscherm.

    Wil u bij uw aanmelding s.v.p. uw mobiele telefoonnummer vermelden. Met uw vaste nummer is het uiteindelijk niet mogelijk om uw dossier vrij te geven waardoor u geen gebruik kunt maken van het patiëntenportaal.

    U vult het invulscherm volledig in en klikt op ‘verzenden’.

    U ontvangt binnen enkele dagen een mail met de mededeling dat uw aanmelding ontvangen is en dat de toegang tot uw dossier binnen enkele dagen geregeld zal worden. Pas daarna kunt u gebruik maken van de extra functies van MijnGezondheid.net.  (tijdens onze vakanties worden uw verzoeken tot aanmelding wel ontvangen maar niet verwerkt)

     

    De  extra functies die daarna voor u beschikbaar komen zijn:

    • stellen van niet urgente vragen via de e-consult functie
    • aanvragen van herhaalmedicatie rechtstreeks vanuit het eigen dossier
    • uitprinten van een medicatieoverzicht
    • inzien van labuitslagen nadat deze beoordeeld zijn door uw huisarts.

     

    Bespreekt u uw medische vragen liever met één van onze zorgverleners?

    Vraag stellen

    Afspraak maken

  • U ontvangt van ons geen herinneringsbericht/notificatiebericht als u telefonisch of aan de balie een afspraak heeft gemaakt. Ons HuisartsInformatieSysteem biedt hiervoor (nog) geen mogelijkheden. De meeste patiënten maken bovendien zeer kort tevoren een afspraak met ons waardoor een eventuele herinnering direct verzonden zou worden nadat de afspraak is gemaakt.

    Patiënten die online een afspraak maken EN zich geregistreerd hebben voor MijnGezondheid.net kunnen wèl een herinnering voor de door hen gemaakte afspraak ontvangen (per SMS of per mail). U dient dit wel bij het maken van de afspraak aan te vinken.

    Ons advies is in ieder geval om een gemaakte afspraak in de digitale agenda van uw telefoon te zetten en daarbij in te stellen dat u ruim voorafgaand aan de afspraak een melding krijgt op uw eigen telefoon.

     

     

  • Als u vanuit uw patiënten dossier binnen MGn een medicatierapport wilt uitdraaien dan wordt bij zowel mannen als vrouwen aangegeven dat het om een man gaat. Dit is een fout in deze functionaliteit. U kunt zelf niets aanklikken om dit te veranderen en ook wij kunnen dit niet voor u doen.

    Wij hebben dit probleem gemeld en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

     

    Bespreekt u uw medische vragen liever met één van onze zorgverleners?

    Vraag stellen

    Afspraak maken