« terug naar vorige pagina

MedGemak-app (MijnGezondheid.net)

Patiënten die gebruik maken van het patiëntportaal MijnGezondheid.net kunnen ook gebruik maken van de MedGemak-app met uw persoonlijke 5-cijferige pincode om in te loggen in hun patiëntportaal.

          

Stappen om gebruik te kunnen maken van de MedGemak-app?

  1. Registreren bij MijnGezondheid.net. (Uitleg vindt u bij ‘veel gestelde vragen’ elders op onze website);
  2. Wachten tot u toegang heeft gekregen tot uw patiëntaccount;
  3. de MedGemak-app downloaden op uw telefoon of tablet;
  4. De MedGemak-app koppelen aan uw MGn account door eenmalig in te loggen met uw DigiD + SMS code of via de DigiD-app. Uitleg over hoe u dit moet doen vindt u op:https://home.mijngezondheid.net/medgemak/

MijnGezondheid.net biedt u de volgende mogelijkheden:

Alle patiënten kunnen via onze website online afspraken maken.

Indien u geregistreerd bent bij MGn dan zijn er voor u extra functies beschikbaar zoals:

  • labuitslagen inzien nadat deze beoordeeld zijn door uw huisarts;
  • e-consult functie voor het stellen van niet urgente vragen (u kunt daarbij max. 3 documenten/ foto’s uploaden);
  • medicatieoverzicht uitprinten;
  • herhaalmedicatie aanvragen rechtstreeks vanuit het eigen dossier;

Extra/ andere mogelijkheden bij gebruik van de MedGemak app:

  • in stellen van ‘inneemwekkers’ voor de medicatie die u gebruikt;
  • informatieteksten raadplegen van de medicatie die u gebruikt;
  • raadplegen van Thuisarts.nl;
  • vraag stellen/ e-consult functie: in de app vindt u deze functie onder “nieuw bericht”;
  • door ons aan u verzonden berichten of antwoorden lezen.

LET OP: bij SPOED altijd bellen en geen vragen stellen via MGn of MedGemak app.